Friday, February 3, 2012

ေျမေအာက္ ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ ျပည္ပလးႏုိင္ငံ ကမ္းလွမ္း



From : ေခတ္လူငယ္ႏုိင္ငံ၌ ေျမေအာက္ရထားလမ္းႏွင့္ ေကာင္းကင္ရထားလမ္း ေဖာက္လုပ္ရန္ ျပည္ပႏုိင္ငံအခ်ဳိ႕မွ ကမ္းလွမ္းမႈမ်ား ရွိေနရာ ၄င္းတို႔သာ ဘီအိုတီစနစ္ျဖင့္ လုပ္ကိုင္လိုပါက ခြင့္ျပဳေပးသြားမည္ဟု ေနျပည္ေတာ္ ရထားပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ အႀကီးတန္း အရာရွိတစ္ဦးက ေျပာသည္။ “ႏုိင္ငံမွာ ဒီလိုေတြ
လုပ္ကိုင္ခ်င္တယ္ဆုိၿပီး ကမ္းလွမ္းမႈေတြက ရွိေနတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က လာလုပ္ပါ၊ လာလုပ္ရင္ ရာႏႈန္းျပည့္ လုပ္ရမယ္၊ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ေငြမစုိက္ႏုိင္ဘူး” ဟု ၄င္းက ဆိုသည္။ ေျမေအာက္ရထားလမ္းမ်ား၊ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ေကာင္းကင္ရထားလမ္းမ်ားအား ျပည္ပႏုိင္ငံမ်ားမွ B.O.T စနစ္ျဖင့္ လာေရာက္ ေဆာင္ရြက္မည္ဆိုပါက ၄င္းတု႔ိႏွစ္ျပည့္သြားလွ်င္ ႏုိင္ငံကသာ ဆက္လက္တာဝန္ယူ လုပ္ေဆာင္သြားရမည္ ျဖစ္သျဖင့္ မ႐ႈံးမရွိဘဲ အျမတ္သာက်န္မည္ဟု ၄င္းကဆက္လက္ေျပာသည္။ အဆုိပါ ေျမေအာက္ရထားလမ္း၊ ေကာင္းကင္ရထားလမ္းႏွင့္ အျမန္ရထားလမ္းတို႔ လာေရာက္ေဖာက္လုပ္ရန္ ကမ္းလွမ္းသည့္ ႏုိင္ငံမ်ားမွာ တ႐ုတ္၊ ႐ုရွား၊ ဂ်ပန္ႏွင့္ ေတာင္ကိုရီးယားႏုိင္ငံ တို႔ျဖစ္ၿပီး B.O.T စနစ္အေပၚ ၄င္းတုိ႔က ယေန႔အထိ အေၾကာင္းျပန္ျခင္း မရွိေသးေပ။ ၄င္းတို႔က ရန္ကုန္တြင္ ေကာင္းကင္ ရထားလမ္း၊ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ ေျမေအာက္ရထားလမ္းႏွင့္ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး က်ည္ဆန္ရထားလမ္း ေဖာက္ရန္ ကမ္းလွမ္းခဲ့ေၾကာင္း ၄င္းကေျပာသည္။ ေျမေအာက္က်ည္ဆန္ရထားလမ္းႏွင့္ ေကာင္းကင္ရထားလမ္းတို႔ ေဖာက္လုပ္ပါက ၁ ကီလိုမီတာလွ်င္ ကန္ေဒၚလာ ၁၀ သန္းနီးပါးခန္႔ က်သင့္မည္ဟု ႏုိင္ငံတကာ ေစ်းႏႈန္းမ်ားအရ သိရေၾကာင္း ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၂ ရက္ေန႔ထုတ္ Popular News ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပထားပါသည္။

တစ္ဆင့္ ကူးယူ ေဖၚျပျခင္း ျဖစ္ပါသည္......

No comments:

Post a Comment